Távfelügyeletünkről általában:
A távfelügyelet fogalma alatt a lakásokban, üzlethelyiségekben, családi házakban, irodaházakban működő riasztórendszerek jelzéseinek napi 24 órás fogadását, regisztrálását és feldolgozását, továbbá a szükséges intézkedések megtételét jelenti.
Az intézkedést igénylő jelzésekre a szolgálatban lévő diszpécser haladéktalanul értesíti az ügyfél által megadott értesítendőket, szervezeteket, továbbá a kivonulószolgálatot. (ez a szolgáltatás nem mindenhol vehető igénybe.)
A helyszínen tartózkodó járőrszolgálat megvizsgálja az adott objektumot, és ha szükséges biztosítja az ügyfél személyének, illetve vagyontárgyainak védelmét.
Cégünk megalakulása óta üzemelteti távfelügyeleti rendszerét, amelyet az évek folyamán folyamatosan fejlesztett, és fejleszt jelenleg is. Jelenleg több mint 1200 ügyfél riasztó és tűzjelző központja jelez erre a központra.
Duplikált kiépítése, folyamatos digitális adatrögzítés és archiválás, áramszünet esetén a hálózattól függetlenül generátor biztosítja a folyamatos áramellátást, továbbá nagyfokú mechanikai és informatikai védelem biztosítja a folyamatos működést és biztonságot.
Felügyeleti központunka a jelzések érkezhetnek:
kapcsolt telefonvonalon
GSM –en
GPRS adatátvitelen
Egyéb kiegészítő szolgáltatásokkal is állunk megrendelőink rendelkezésére.
Az objektumok adatait regisztráljuk, az ott történt eseményekről listát készítünk, amely listát minden ügyfelünknek elküldünk postán vagy emailen. Ezen szolgáltatási díjat az elektronikus felügyeleti díjunk tartalmazza!
Választható díjfizetési gyakoriság: havi, negyedéves, féléves, éves
Díjfizetési módok: készpénz, csekk, átutalás, csoportos beszedés
Amennyiben a szolgáltatási díjakat egy évre előre ki kívánja fizetni, úgy díjainkból 10% kedvezményt biztosítunk!
Fogadóközpontunk az Országos Katasztrófavédelem által regisztrált Tűz- és hibaátjelzést fogadó központok közé tartozik. Regisztrációs számunk: ……………………………………... |